Rejestracja Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik    

REJESTRACJA DO ŚWIETLIKA

Kto: nauczyciel przyrody lub inny. Rodzice nie mogą rejestrować dzieci do Konkursu Świetlik.

Kiedy: rejestracja do Konkursu trwa do 14 lutego 2017 r.

Opłata: 8 zł od ucznia, płatne do 14 lutego 2017 r. (jeśli potrzebna jest faktura: KLIK).

Jak:

  • nauczyciel ogłasza w szkole zapisy do Konkursu Świetlik
  • nauczyciel tworzy listę uczestników
  • nauczyciel rejestruje się i/lub loguje się do Panelu Nauczyciela (KLIK)
  • nauczyciel wybiera szkołę i wpisuje liczbę uczestników z każdego poziomu, ogólną liczbę uczniów uczących się w tej szkole oraz zaznacza opcję wyboru sposobu odesłania prac konkursowych: kurier lub poczta
  • nauczyciel uiszcza opłatę konkursową (dane do przelewu: KLIK)

Co dalej:

  • 6-13 marca 2017 r. do szkoły zostanie przysłana paczka z testami, kartami odpowiedzi, protokołem i gadżetami.
  • od razu po otrzymaniu paczki należy sprawdzić, czy zgadza się ilość kart odpowiedzi i gadżetów, czy w paczce znajduje się protokół i koperty z testami. KOPERT Z TESTAMI NIE WOLNO OTWIERAĆ PRZED 14 MARCA 2017 R. GODZ. 8.30
  • kopertę z testami należy otworzyć przy uczniach 14 marca 2017 r. bezpośrednio przed przeprowadzeniem Konkursu

Odesłanie paczki:

  • 14 lub najpóźniej 15 marca 2017 r.
  • możliwy sposób odesłania: firma kurierska DPD na koszt fundacji (szczegóły niebawem) lub poczta polska na koszt koordynatora

W paczce muszą się znaleźć:

  • wypełnione arkusze testowe klas 1, jeśli biorą udział w Konkursie
  • karty odpowiedzi wszystkich uczniów
  • zużyte i niewykorzystane karty odpowiedzi
  • protokół
  • zgody na przetwarzanie danych
  • lista obecności