Kto: nauczyciel wczesnoszkolny, nauczyciel przyrody lub innego przedmiotu. Rodzice nie mogą rejestrować dzieci do Konkursu Świetlik.
Kiedy: rejestracja do Konkursu trwa do 16 lutego 2024 r.
Opłata: 16 zł od zgłoszonego uczestnika, płatne do 16 lutego 2024 r. (jeśli potrzebna jest faktura: KLIK).
Jak:
- nauczyciel ogłasza w szkole zapisy do Konkursu Świetlik
- nauczyciel tworzy listę uczestników
- nauczyciel rejestruje się i/lub loguje się do Panelu Nauczyciela (KLIK)
- nauczyciel wybiera szkołę i wpisuje liczbę uczestników z każdego poziomu, ogólną liczbę uczniów uczących się w tej szkole
- nauczyciel uiszcza opłatę konkursową (dane do przelewu: KLIK)
Co dalej:
- 5 marca 2024 r. do szkoły zostanie wysłana paczka z testami, kartami odpowiedzi, protokołem i gadżetami.
- od razu po otrzymaniu paczki należy sprawdzić, czy zgadza się liczba kart odpowiedzi i gadżetów, czy w paczce znajduje się protokół i koperty z testami. KOPERT Z TESTAMI NIE WOLNO OTWIERAĆ PRZED 12 marca 2024 r.
- kopertę z testami należy otworzyć bezpośrednio przed przeprowadzeniem Konkursu
Odesłanie paczki:
- 12 lub najpóźniej 13 marca 2024 r.
- możliwy sposób odesłania: firma kurierska InPost na koszt fundacji lub Poczta Polska na koszt koordynatora
- paczki z kartami odpowiedzi można także dostarczyć osobiście do biura Konkursu (ul. Rzemieślnicza 1/408, 30-363 Kraków)
W paczce muszą się znaleźć:
- wypełnione arkusze testowe klas 1, jeśli biorą udział w Konkursie
- karty odpowiedzi uczniów klas 2-8
- protokół
- zgody na przetwarzanie danych – tylko osób obecnych w dniu pisania testu. Nie potrzebujemy zgód uczniów nieobecnych.
- lista obecności – przykładowa lista obecności znajduje się TUTAJ.
