Kto: nauczyciel przyrody lub inny. Rodzice nie mogą rejestrować dzieci do Konkursu Świetlik.
Kiedy: rejestracja do Konkursu trwa do 15 lutego 2021 r.
Opłata: 10 zł od ucznia, płatne do 19 lutego 2021 r. (jeśli potrzebna jest faktura: KLIK).
Jak:
- nauczyciel ogłasza w szkole zapisy do Konkursu Świetlik
- nauczyciel tworzy listę uczestników
- nauczyciel rejestruje się i/lub loguje się do Panelu Nauczyciela (KLIK)
- nauczyciel wybiera szkołę i wpisuje liczbę uczestników z każdego poziomu, ogólną liczbę uczniów uczących się w tej szkole
- nauczyciel uiszcza opłatę konkursową (dane do przelewu: KLIK)
Co dalej:
- 1 marca 2021 r. do szkoły zostanie wysłana paczka z testami, kartami odpowiedzi, protokołem i gadżetami.
- od razu po otrzymaniu paczki należy sprawdzić, czy zgadza się ilość kart odpowiedzi i gadżetów, czy w paczce znajduje się protokół i koperty z testami. KOPERT Z TESTAMI NIE WOLNO OTWIERAĆ PRZED 9 MARCA 2021 r. GODZ. 8.30
- kopertę z testami należy otworzyć przy uczniach 9 marca 2021 r. bezpośrednio przed przeprowadzeniem Konkursu
Odesłanie paczki:
- 9 lub najpóźniej 10 marca 2021 r.
- możliwy sposób odesłania: firma kurierska DPD na koszt fundacji lub poczta polska na koszt koordynatora
- paczki z kartami odpowiedzi można także dostarczyć osobiście do biura Konkursu
W paczce muszą się znaleźć:
- wypełnione arkusze testowe klas 1, jeśli biorą udział w Konkursie
- karty odpowiedzi wszystkich uczniów
- protokół
- zgody na przetwarzanie danych -tylko osób obecnych w dniu pisania testu! Nie potrzebujemy zgód uczniów nieobecnych.
- lista obecności – przykładowa lista obecności znajduje się TUTAJ.