Rejestracja do Konkursu Świetlik 2021

Kto: nauczyciel przyrody lub inny. Rodzice nie mogą rejestrować dzieci do Konkursu Świetlik.

Kiedy: rejestracja do Konkursu trwa do 15 lutego  2021 r.

Opłata: 10 zł od ucznia, płatne do 19 lutego  2021 r. (jeśli potrzebna jest faktura: KLIK).

Jak:

  • nauczyciel ogłasza w szkole zapisy do Konkursu Świetlik
  • nauczyciel tworzy listę uczestników
  • nauczyciel rejestruje się i/lub loguje się do Panelu Nauczyciela (KLIK)
  • nauczyciel wybiera szkołę i wpisuje liczbę uczestników z każdego poziomu, ogólną liczbę uczniów uczących się w tej szkole 
  • nauczyciel uiszcza opłatę konkursową (dane do przelewu: KLIK)

Co dalej:

  • 1 marca 2021 r. do szkoły zostanie wysłana paczka z testami, kartami odpowiedzi, protokołem i gadżetami.
  • od razu po otrzymaniu paczki należy sprawdzić, czy zgadza się ilość kart odpowiedzi i gadżetów, czy w paczce znajduje się protokół i koperty z testami. KOPERT Z TESTAMI NIE WOLNO OTWIERAĆ PRZED 9 MARCA 2021 r. GODZ. 8.30
  • kopertę z testami należy otworzyć przy uczniach 9 marca 2021 r. bezpośrednio przed przeprowadzeniem Konkursu

Odesłanie paczki:

  • 9 lub najpóźniej 10 marca 2021 r.
  • możliwy sposób odesłania: firma kurierska DPD na koszt fundacji lub poczta polska na koszt koordynatora
  • paczki z kartami odpowiedzi można także dostarczyć osobiście do biura Konkursu 

W paczce muszą się znaleźć:

  • wypełnione arkusze testowe klas 1, jeśli biorą udział w Konkursie 
  • karty odpowiedzi wszystkich uczniów
  • protokół
  • zgody na przetwarzanie danych -tylko osób obecnych w dniu pisania testu! Nie potrzebujemy zgód uczniów nieobecnych.
  • lista obecności – przykładowa lista obecności znajduje się TUTAJ.